Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 16:11:04 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/20630 aadressile 
Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 36, Harju maakond, Rae 
vald, Rae küla, Lennuradari tee 36 (Reklaamtulp 1, Reklaamtulp 2) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt 
Ehitusseadustiku § 36 lg 5 p 2.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27135010>  (menetlus nr: 
449053), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.10.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister